Oreo'lu Mini Cheesecake

Cheesecake pişirmek ne kadar teknik detaylı bir tarif olsa da bu tarif bir okadar kolay ve pratik.
Klasik Cheesecake tabanını; bisküvi kırıntısı ve erimiş tereyağı karışımı  yerine cupların diplerine birer adet oreo yerleştirdim üstüne krema harcını döktüm pişirip soğuttum ve sonucu mükemmel bir tarif çıktı ortaya :) Mini tek kişilik porsiyonluk cheesecake fikrini ben çok sevdim.








Malzemeler :
(10 mini cheesecake İçin)

  • 2 paket oreo bisküvi (10'lu)
10 tanesi taban için kullanılacak,diğer 10 tanesi ise irili ufaklı parçalar halinde üzerine koyulacak.


Kreması İçin :

  • 1 paket labne
  • 1/2 kutu krema
  •  1/2 çay bardağı toz şeker
  • 1 yumurta 
  • 1 tatlı kaşığı nişasta (silme)
  • 1 çay kaşığı vanilya özü  ve ya 1 paket vanilya

  1. Tüm malzemeleri ekleyin ve çırpın.
  2. Muffin kalıbına silikon kalıplarınızı yerleştirin 
  3. Hepsine birer adet bisküvi koyun,daha sonra kremanızı 1 parmak boş kalacak şekilde kaplarınızı doldurun.
  4. Üzerine kırdığınız oreolardan serpiştirin.
  5. 130 derece 15-20 dk pişirin.
  6. 3 saat boyunca buzdolabında soğutun.


0 yorum :

Yorum Gönder