Nutellalı Üçgenler

Tariflerin lezzeti kadar önemli olan pratik olmasıdır,buzdolabında ve ya buzlukta ani gelen misafirler için ya kurabiye ya börek olması hayat kurtarır :)

Bu tariften de yapıp bir saklama kabına koyup buzdolabında eğer yufkalarınız taze ise 1 haftaya yakın saklayabilirisiniz,misafir gelmeden önce hemen kızartıp çayın yanında servis edebilirsiniz.Nutellaya kimsenin hayır diyeceğini sanmıyorum :)







Aslında bu tarifi ablamla beraber uydurmuştuk,evde böyle tatlı krizlerimiz tuttukça napacağımızı bilemediğimiz zamanlardan kalma bir tarif :) Geçenlerde yaptım,sizinle de paylaşmak istedim.








malzemeler:

  • 3 ad. yufka
  • Nutella
  • pudra şekeri
  • Dilerseniz içine kalın bir dilim muz ve ya çilekte koyabilirsiniz.(Hiç denemedim ama deneyeceğim,bir iki tanesini öyle yapıp sizde deneyebilirsiniz.)
İsterseniz daha büyük yapabilirsiniz,ama bana göre kurabiye,poğaça bu tarz tariflerin her zaman minikleri daha hoş geliyor,tam bir lokmalık.
 Yufkaları 3 parmak kalınlığında şeritler halinde kesin. İçlerine nutelladan 1 tatlı kaşığı koyarak içe doğru üçgen bohça şeklinde, bir o yana bir bu yana katlayarak (başka nasıl tarif edilir bilemiyorum :) yufkalarınızı sarın. Üçgenlerinizi sıvıyağda kızartıp üstlerine pudra şekeri serperek servis yapın. Tatlıyı sıcak servis yapmak gerekiyor.
Ama sakın çok sıcakken yemeyin,içinde eriyen çikolatanın sıcaklığı biraz can yakıyor,ben yandım siz yanmayın :)

Afiyet olsun :)





0 yorum :

Yorum Gönder